Zwolle,
10
maart
2014
|
00:00
Europe/Amsterdam

wehkamp.nl exclusieve online partner kindercollectie Mango

ZWOLLE, 10 maart 2014 – Het Spaanse modemerk Mango heeft wehkamp.nl geselecteerd als de exclusieve online partner in Nederland voor haar kinderkledingcollectie ‘Mango Kids’. Eerder deze maand maakte het grootste online warenhuis van Nederland al bekend een van de drie exclusieve Europese online partners te zijn van de nieuwe ‘Violeta by Mango’-lijn. De ‘Mango Kids’-collectie op wehkamp.nl is beschikbaar vanaf maat 104 en bevat zo’n 500 artikelen variërend van kleding tot accessoires.

‘Mango Kids’
‘Mango Kids’ is een merkconcept dat zich richt op jongens en meisjes van 3 tot 12 jaar. De collectie is modern, comfortabel, praktisch en van hoge kwaliteit. De collectie bestaat naast kleding ook uit accessoires zoals schoenen, ondergoed, pyjama’s, sjaals en mutsen. Mango gebruikt voor de kleding alleen natuurlijke materialen zoals katoen, wol en viscose. Daarnaast bevat alle kleding het ‘Made in green’ certificaat. Cees de Jong, Expansion Director Mango Nederland: “Kinderen moeten zich op hun gemak voelen in de kleding die zij dragen en zich hier vrij in kunnen bewegen. Mango houdt hier bij de ontwikkeling van haar collectie rekening mee. Ook kijken we vanzelfsprekend naar de laatste trends en worden bestsellers uit de damescollectie vertaald naar zogenaamde ‘mini-me-pieces’ voor het kids-assortiment.

Kleding voor het hele gezin
Met de introductie van Mango Kids geeft wehkamp.nl verder invulling aan haar bestaande collectie kinderkleding. Ouders vinden bij het online warenhuis naast de kleding van Mango Kids ook kinderkleding van andere bekende merken zoals Claessens, Molo, Petrol Industries, Vingino en Tumble ‘n Dry. “Wij zijn trots dat Mango haar trendy kindercollectie bij ons exclusief online wil aanbieden. Consumenten kunnen nu elke Mangolijn bij ons vinden: de Mango damescollectie, H.E. by Mango, Mango Violeta en nu dus ook Mango Kids”, aldus Filip Otten, Senior Executive Strategic Alliances & Partnerships bij wehkamp.nl

Over Mango
MANGO is in 1984 begonnen met een winkel aan de Paseo de Gracia in Barcelona. Inmiddels heeft MANGO ruim 2.400 verkooppunten in 107 landen over de gehele wereld. MANGO ontwerpt en verkoopt kleding voor de modebewuste man en vrouw. Prijs, kwaliteit en duurzaamheid staan daarbij hoog in het vaandel.

wehkamp.nl
wehkamp.nl, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 128 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo'n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, - Huis, Tuin & Do It Yourself, - Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, - Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness. RFS Holland Holding B.V. (RFS), de houdstermaatschappij van wehkamp.nl, Create2fit, Fonq.nl  en Lacent B.V., realiseerde met een omzet van 590 miljoen euro in het boekjaar 2012/2013, het beste resultaat in de geschiedenis van de onderneming. Voor meer informatie: www.rfshollandholding.com