30
maart
2018
|
14:43
Europe/Amsterdam

wehkamp wint Shopping Awards vakprijs in de categorie Home & Living

Gisteravond heeft wehkamp tijdens de jaarlijkse uitreiking van de Shopping Awards in Noordwijk de vakprijs voor de categorie Home & Living gewonnen. De vakjury beoordeelde elke kandidaat op de kwaliteit van online activiteiten, de integratie van de diverse digitale kanalen en de digitale stappen voorwaarts die het afgelopen jaar zijn gezet.

Wat de consument daarvan heeft kunnen ervaren, gaf daarbij de doorslag. Juryoordeel: “wehkamp heeft in 2017 een aantal duidelijke keuzes gemaakt. Het webwarenhuis heeft een mobile-first strategie ontwikkeld en focust op het gezin als doelgroep. Wehkamp laat zien deze groep goed te kennen. Daarnaast onderscheidt de e-tailer zich in assortiment, logistiek en levering: de bestelde bank staat morgen in huis. Ten slotte is het bedrijf sterk bezig een eigen merk neer te zetten en doet het aansprekende experimenten, zoals last-mile bezorging met Fietskoeriers.nl.”

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Journalisten en redacteuren kunnen voor meer informatie contact opnemen met:

wehkamp

Jerina van Heck 

06-51112057 / pers@wehkamp.nl

Over wehkamp

Wehkamp is hét online warenhuis voor gezinnen in Nederland. Wehkamp heeft ruim 2 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer mensen weten hun weg naar wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van 2.000 merken, verdeeld over de categorieën mode, wonen & slapen, tuin & klussen, huishouden, elektronica, speelgoed & games, sport & vrije tijd en mooi & gezond. De missie van wehkamp is simpel: het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.