15
juni
2018
|
11:24
Europe/Amsterdam

wehkamp wint samen met Traffic4u Programmatic Award

Wehkamp heeft samen met Traffic4u een Programmatic Award gewonnen. Tijdens de feestelijke uitreiking op 14 juni in Pakhuis West in Amsterdam namen zij de award in de categorie ‘Data-Driven Creative’ mee naar huis voor de ’Dynamic Video Christmas Campaign’. Er werden in totaal elf Programmatic Awards uitgereikt. Het was de tweede editie van de awardshow, georganiseerd door IAB Nederland.

De jury beoordeelde de campagne van wehkamp en Traffic4u (in samenwerking met StoryTeq) als volgt: “Toffe aanpak, nieuwe creatieve oplossing die volledig dynamisch is: vrij uitzonderlijk in de video space. Creatives zien er fantastisch uit en geven de mogelijkheid om tegelijkertijd een emotionele en rationele boodschap over te brengen. Heel goed, van het bepalen van de KPI’s tot aan het mee laten lopen van een TVC om het effect van personalisatie te meten. Indrukwekkend, hoeveel variabelen en mogelijkheden er met elkaar gecombineerd worden.

 

Over wehkamp

Wehkamp is hét online warenhuis voor gezinnen in Nederland. Wehkamp heeft ruim 2 miljoen vaste klanten, meer dan 500.000 bezoekers per dag en verstuurt meer dan 10 miljoen pakketten per jaar. En steeds meer mensen weten hun weg naar wehkamp te vinden. Het assortiment bestaat uit ruim 400.000 verschillende artikelen van 2.000 merken, verdeeld over de categorieën mode, wonen & slapen, tuin & klussen, huishouden, elektronica, speelgoed & games, sport & vrije tijd en mooi & gezond. Onze missie is simpel: wij willen het leven van alle gezinnen in Nederland mooier en makkelijker maken.