Zwolle,
03
maart
2015
|
10:21
Europe/Amsterdam

wehkamp introduceert eigen stijlexperts

Slaapkamer wordt paskamer

Zwolle, 3 maart 2015 – wehkamp gaat vanaf vandaag zijn 50 stijlexperts een prominente rol geven binnen het online warenhuis. In de nieuwe commercial van wehkamp, die vanochtend in première gaat, wordt de slaapkamer van een moeder een paskamer wanneer de stijlexperts van wehkamp haar helpen bij het vinden van haar juiste outfit. De stijlexperts, daadwerkelijke medewerkers van wehkamp, houden zich dagelijks bezig met het collectioneren van het assortiment passend bij de laatste trends en het aanbieden van oplossingen om zo de keuze voor de consument te vergemakkelijken. wehkamp wil de klant helpen een keuze te maken uit het brede aanbod van smaakvolle fashion- en lifestylemerken welke met veel zorg en volgens de laatste trends zijn geselecteerd door haar eigen stijlexperts.

 

De nieuwe commercial speelt in op de groeiende behoefte bij consumenten die op zoek zijn naar inspiratie en relevante oplossingen. “Het inzetten van stijlexperts zal in de toekomst een steeds belangrijkere rol krijgen binnen ons online warenhuis om zo de klant te helpen bij het maken van de juiste keuze. We merken namelijk dat onze klanten voortdurend op zoek zijn naar gemak en graag geadviseerd willen worden. Met het personaliseren van onze website, ons online magazine en onze samenwerking met invloedrijke Nederlandse vloggers spelen we hier al enige tijd op in. Dat we nu ook onze eigen stijlexperts actief inzetten, is voor ons een logisch vervolg”, aldus Maurine Alma, Brand Director wehkamp.nl.

Online stijlexperts
Buiten de rol in de tv-commercial krijgt iedere expert een persoonlijke shop binnen het online warenhuis. Zo geven de experts via artikelen en video’s voortdurend tips, adviezen en inspirerende oplossingen binnen het nieuwe redactionele platform van wehkamp. In iedere wereld zal een verwijzing worden gemaakt naar een stijlexpert, met een link naar hun persoonlijke favoriete items. Ook zijn de stijlexperts via de Facebook en Pinterest-pagina van wehkamp te volgen.

TV Commercial
De nieuwe commercial laat een alledaagse situatie zien, waarmee iedere consument zich kan identificeren: een moeder staat samen met haar dochter voor haar kledingkast omdat ze op zoek is naar een passende outfit voor een feestje. Achter de kledingkast bevindt zich de wereld van wehkamp, waar stijlexperts vliegensvlug op zoek gaan naar een passende outfit. Dit resulteert in een stijladvies, passend bij de laatste trends. Hiermee wordt letterlijk een kijkje in de keuken van wehkamp gegeven.