Zwolle,
03
februari
2015
|
12:06
Europe/Amsterdam

wehkamp brengt winkelbeleving naar hoger niveau met nieuw contentplatform

Redactionele content integreert inspiratie met online winkelen

wehkamp lanceert vandaag een nieuw, dynamisch redactioneel platform, waar relevante content optimaal wordt geïntegreerd in het online winkelproces. Inspirerende oplossingen, redactionele video’s en de favoriete items van de redactie vormen de basis. Het grootste online warenhuis van Nederland kan op deze manier nog sneller inspelen op klantbehoeftes en klanten helpen om keuzes te maken. Het redactionele platform is de verzamelplek voor alle inspirerende content, maar biedt ook de mogelijkheid om op iedere andere relevante plek binnen het online warenhuis content toe te voegen. Met de lancering van het nieuwe platform verdwijnt het huidige e-magazine van wehkamp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Het nieuwe redactionele platform van wehkamp

 

Het voormalige e-magazine, met traditionele, bladerbare pagina’s verscheen één keer per maand. Het nieuwe platform stelt de redactie in staat om op elk gewenst moment de content te vernieuwen. Puck Landewé, Teamleider Redactie: “Met het nieuwe platform kunnen we bij productcategorieën direct relevante artikelen of video’s tonen met tips, oplossingen en de laatste trends. Zo kunnen we heel snel inspelen op klantenbehoeftes en de actualiteit. Door scherpe voorselecties te maken, helpen we onze klanten keuzes te maken, ongeacht hun smaak, budget of stijl.

Alle teksten, afbeeldingen en video’s voor het nieuwe content platform worden door wehkamp zelf geproduceerd. Het vijfkoppige redactieteam maakt hierbij gebruik van de foto- en videostudio’s van wehkamp.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: Producten uit de video worden direct onder de video getoond.