Zwolle,
10
november
2015
|
11:40
Europe/Amsterdam

wehkamp breidt horloge en sieradencollectie fors uit

ZWOLLE, 10 november 2015 – wehkamp breidt zijn horloge- en sieradenassortiment fors uit door een samenwerking met Brandfield, een officiële dealer van meer dan 170 fashionaccessoire merken. Vanaf vandaag zijn maar liefst 1.500 items van internationale topmerken als Hugo Boss, Buddha to Buddha, Tommy Hilfiger, Guess en OOZOO via de grootste lifestyle webwinkel van Nederland verkrijgbaar. Met deze uitbreiding kunnen klanten van wehkamp hun outfit compleet maken met bijpassende juwelen en horloges.

 

wehkamp heeft het afgelopen jaar veel energie gestoken in het aandragen van relevante oplossingen die consumenten helpt bij het vinden van een fashionable outfit. “Door de samenwerking met Brandfield kunnen we de modebewuste klant een nog betere totaaloplossing bieden. Consumenten kunnen bij ons terecht voor hun complete fashionable outfit, inclusief bijpassende accessoires. De denkwijze van Brandfield sluit naadloos aan op onze filosofie. Ze zijn een e-commerce gedreven organisatie en zijn er, met hun zeer complete collectie aan horloges en sieraden, op gebrand om de consument optimaal te bedienen“, aldus Arjan Kroes, Senior Executive Strategic Alliances & Partnerships bij wehkamp.

Jacco Tas, algemeen directeur bij Brandfield: “Onze producten worden nu nog beperkt online aangeboden. De samenwerking met wehkamp is de volgende stap in onze online strategie en stelt ons in staat ons assortiment op een groot platform te kunnen aanbieden. Door deze samenwerking kunnen consumenten nu nog gemakkelijker sieraden en horloges aanschaffen”.

Over Brandfield
Brandfield is onderdeel van Brandfield BV en officiële dealer van meer dan 170 fashionaccessoire merken. Vanuit de webshop www.brandfield.nl en de fysieke vestiging in Groningen worden meer dan 15.000 fashion accessoires, zoals horloges, sieraden en zonnebrillen aangeboden.

Over wehkamp
wehkamp, een van de onderliggende merken van RFS Holland Holding B.V., is met 1,7 miljoen vaste klanten, ruim 145 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 7 miljoen zendingen per jaar de grootste lifestyle webwinkel van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo'n 180.000 artikelen verdeeld over Mode, - Huis, Tuin & Do It Yourself, - Elektronica, Entertainment & Huishoudapparatuur, - Sport & Vrije Tijd en Beauty & Wellness.