Zwolle,
19
maart
2014
|
00:00
Europe/Amsterdam

TBWA NEBOKO maakt nieuwe commercial voor wehkamp.nl

ZWOLLE, 18 maart 2014 – TBWA NEBOKO heeft de nieuwe campagne voor wehkamp.nl gemaakt. Na een Disruption-sessie over de merkpositionering van het online warenhuis, heeft wehkamp.nl zonder pitch gekozen voor TBWA.

wehkamp.nl heeft zich in 8 jaar tijd bewezen als grote speler in de online retailmarkt. De afgelopen jaren groeide het mode-aanbod van wehkamp.nl sterk, onder meer door samenwerking met merken als Mango, G-Star RAW, Flippa-K en Oger, maar ook op het gebied van beauty en living werd het assortiment uitgebreid. Desondanks is het merk nog niet bij alle consumenten even sterk geworteld.

wehkamp.nl heeft voor TBWA gekozen om met een nieuwe campagne een grotere groep consumenten aan te spreken. Simon Neefjes, CEO TBWANEBOKO: “We hebben een indrukwekkende campagne gemaakt die zorgt voor een hernieuwde kennismaking met wehkamp.nl”

Gert van de Weerdhof, CEO van wehkamp.nl en RFS Holland Holding, zet sinds zijn komst in op verdere groei van wehkamp.nl. “Op basis van een Disruption-sessie afgelopen najaar concludeerden we dat het merk wehkamp.nl voor veel consumenten nog beter geladen kan worden. Ik heb er alle vertrouwen in dat we met deze campagne onze doelstellingen zullen gaan realiseren.”